Freeeeeedag

Kände att det var ett bra tag sedan jag skrev nu. Idag är det fredag, för en vecka sedan fyllde jag 19, så hade min älskade pojkvän bokat rum på gothia towers, var en helt underbar helg! På kvällen åt vi på restaurangen heaven 23 som ligger på översta våningen på gothia, helt otroligt fint! Sedan var vi på bio, Benjamin buttons otroliga liv, helt klart en film att rekomendera, väldigt lång, men fin. :) På lördagen var det jätte härligt väder, kändes som vår ute så vi var ute och gick runt i göteborg och njöt av solen och satt på olika cafeér och bara myste. Efter dessa två dagar har mitt humör varit på topp, har nog aldrig kännt mig så lycklig faktiskt. Man behöver nog komma bort ibland, och bara tänka på sig själv (och den man älskar).

Ikväll blir det fest (?) kanske.. Får se hur dagen utveckar sig och om vi orkar ikväll..
Hur ser er helg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0