Sista dagen på lovet.

Ja nu har en hel vecka gått, otroligt hur fort det har gått och jag känner att jag skulle behövt minst en vecka till för att vila upp mig. För det är nu när jag kommer tillbaka till skolan då allt kommer hända på en gång. Slutprov, praktik, flytta hit och dit till italien & strömstad, frankrike, och sist men inte minst studenten!!!! den dagen kommer en stor tung sten lyftas från mina axlar, men antagligen kommer den ersättas av en annan - arbetslösheten! :S Ja det känns som att det är nu, efter detta lovet, då allvaret börjar.. och jag är inte redo för det än ..

Men något som är skönt är att praktiken har löst sig. den 16 mars (antagligen) kommer jag, Björn och hans mamma bila till Italien vilket kommer bli helt uuuuuunderbart, sedan väl nere i Italien kommer jag praktisera 2 eller 3 veckor på hotellet "Castello di sinio" som är ett gammalt slott och ligger högt upp vid alperna, otroligt vackert. Björn ska vara med mig där i antagligen två veckor. De tre senare veckorna av praktiken kommer jag åka tillbaka till Sverige och jobba på Laholmen i strömstad, då har det även blivit lite varmare här så då är det härligt att bo på kusten. Så praktiken känns iallafall helt löst och det är en period jag ser fram emot. Härligt att ha med mig älskling också som kommer förgylla tiden i Italien om möjligt ännu mer än vad den hade gett mig annars. Härligt att komma ifrån Sverige lite med.

Förövrigt, jag har flyttat ur min bag som jag bott i hemma hos Björn nu i 7 månader, och fått mig en garderob, en egen garderob! Låter ironiskt men åååååh vad glamouröst det känns. :D

Love !

Kommentarer
Postat av: Bella

Det är helt galet underbart :D

2009-02-27 @ 17:57:54
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

hoppas du fick en bra Lördag? :D

2009-03-01 @ 11:29:04
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Anonym

Anna hur ska jag klara mig utan att se dig? ser dig varje dag. iaktar från ett avstånd som minskar för varje dag.

2009-03-01 @ 22:20:11
Postat av: Anna

Alltså, du som skriver är inte direkt trovärdig, sådär skriver ingen, och särskilt ingen kille. :P Men kul att du ägnar tid åt mig oavsett vem det är. :)

2009-03-10 @ 21:02:24
URL: http://annamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0