Vilken dag..

Tog mig trotts mitt hemska morgonhumör upp till tandläkartiden imorse halv 9, de lagade min tand som har varit sprucken i typ fem år. Vilket var bra ! Sedan gick jag till skolan och fick syn på en lapp i mitt fack där jag blivit inkallad på elevvårdskonferens pga alla mina rester, fick lite smått panik så idag har jag suttit och prickat av så många jag hunnit med, har gjort klart fem arbeten som lågit och svidit i ca. ett år nu så det känns som en stor lättnad. Nu har jag fyra rester kvar, två prov & två inlämningar. Men det ska jag allt klara. hade en paus från pluggandet på 2 timmar då vi hade en inte allt för givande ölprovning måste jag säga. Vinprovningen vi hade för två veckor sedan var mycket mer lärorik. Men men ...

Nu sätter jag stopp för pluggandet idag iallafall och ska hem och mysa med min pojkvän hoppas jag. Ska även tvätta lite och sedan ska jag lägga mig rätt ut framför tv:n och njuta av topmodel som belöning för min ambitiösa dag.

<3


Kommentarer
Postat av: Sari

Ja idag har vi vart dukiga. :D <3

2009-02-03 @ 20:28:54
URL: http://saravidman.blogg.se/
Postat av: Sari

Ja idag har vi vart dukiga. :D <3

2009-02-03 @ 20:37:20
URL: http://saravidman.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu är det mer.. men vi kanske hinner ses lite på söndagen? :)

2009-02-05 @ 21:49:29
URL: http://fridavernby.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild på dig anna, du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. mitt liv är inte värt att leva om jag inte får leva med dig. har inte vågat visa min kärlek tidigare, men jag inser nu att du kommer aldrig att se mig om jag inte visar hur mycket du betyder för mig. min kärlek för dig växer varje dag.

2009-02-18 @ 18:25:15
Postat av: Anna

Haha, va? Vem skriver.. jag fattar att det inte är seriöst. :P

2009-02-20 @ 11:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0