Fika & mys med tjejerna.

Nu är jag hemma hos Sara med Linda & Mia. Har varit på kickis och fikat, sedan har vi bara suttit här och snackat och druckit kaffe. Sover kanske här om jag klarar stå emot att åka till Björn senare när jag saknar han som mest. Har blivit så bortskämd med kärlek på senare tid så att det känns tufft att sova ensam en natt. Kan man bli bortskämd med kärlek?

Har suttit och pratat med Mia om när hon bodde i London.
Blir så peppad och vill också åka utomlands och jobba!
Är ju inte långt kvar till studenten nu igentligen,
borde nog börja tänka lite på framtiden. Svårt svårt svårt !!

Måste plugga denna veckan, jag är så dum som inte pluggar idag när jag ändå är ledig, har ingen motivation. Har så mycket efter mig i Svenskan som jag måste ha gjort. Får försöka ta tag i det imorgon kanske om jag känner mig mer motiverad då.

<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det är jätte roligt med en blogg tillsammans :D



Man kan aldrig bortskämd med kärlek! :D

2009-01-26 @ 19:24:25
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0