Ny blogg.

Ja då skulle man börja blogga igen då, dock lite mer aktivt än sist har jag tänkt.

Idag är det iallafall fredag och det känns underbart efter en seg vecka som denna. För mig är fredagen även den längsta skoldagen på veckan då jag har som flest lektioner så dagen tycks aldrig vilja ta slut. Hade sista lektionen i psykologi idag vilket var ganska trist eftersom det är det ämnet jag är mest intresserad av, redovisade om psykopati idag vilket var så himla intressant! Sveriges totalbefolkning består av två till tre procent psykopater, säger då inte att de behöver vara kriminella, men iallafall! Människor som helt och håller saknar förmågan att känna sympati för andra människor, ofattbart.

Helgen ser ut att bli lugn, var tänkt att vi skulle till hc imorgon men får försöka tänka på ekonomin och vara sparsam för nu är jag helt pank och vill inte samla på mig fler skulder!

Nu ska jag iväg och se på film och mysa med min pojkvän m.fl. :)

Ha en trevlig helg!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0