Studiedag.

Japp, så idag är det ledigt från skolan. Spelar mig igentligen inte så stor roll eftersom jag vanligtvis slutar kl. 10 nu när psykologin är slut. Men skönt med sovmorgon. :)

Igår slutade jag röka, rökte ingentling på hela dagen. Jag och Sara ska sluta tillsammans denna gången så det ska kännas lite lättare. Och faktiskt så har jag redan efter en och en halv dag börjat känna mig piggare, igår kväll städade jag mitt bombnedslag till rum och idag har jag städat min pojkväns lägenhet. Känns lättare också när man har något att göra hela tiden så man tänker på annat. har även börjat dricka kaffe. Äntligen vuxen kanske? .. Nej usch.

Snart jag ska hem till Sara och mysa med henne hela dagen. Ska se våra älsklingsfilmer som jag berättade om igår, och antagligen ta ut vårat röksug och ilska på varrandra. :P

Börjar få lite panik inför alla hjärtans dag, vet en sak jag ska göra men känns inte som att det räcker. Eftersom Björn kanske läser min blogg så vågar jag inte skriva vad. :P Har ni några bra alla hjärtans dag - tips?
Tydligen ska vi iväg under den helgen, Jag fyller år dagen innan Alla <3-dag så Björn har bett mig ta ledigt på fredagen och kanske söndagen då jag skulle jobbat på revyn. Har ingen aning om vart vi ska eller vad vi ska göra men är såå nyfiken. :)

Nej nu får jag kila ! Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Patty

Sv: Jo det är egentligen ganska skönt att känna sig töntigt kär ibland, inte alla som har den turen :)



1) Sluta röka är sjukt värt det, i know liksom.

2) jag har med lite panik inför allahjärtansdag, eller jag fick det nu iallafall

2009-01-26 @ 13:21:48
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0