Tisdag

Sov hos Sara inatt vilket gjorde att vi inte gick och la oss förän tre inatt, har ju inte hunnit med så många skitsnacks-kvällar de senaste månaderna så var tvugna att ta igen en hel del. Drack en massa kaffe igår kväll också vilket gjorde att vi var jätte pigga. Jag som alltid brukar vara så trött på kvällen, igår hade vi tom. våran egen friskis&svettis i saras vardagsrum, I like !
Såg filmen click också, grinar ju lika mycket varje gång!!

Jag skulle även förklara Dagismordet i Belgien för sara, typ halv tre inatt.. och lite för trött i huvudet..

Jag: Det var en kille som var sminkad som jokern i Batman...
Sara: Batman?
Jag:  Nejnej, jag har inte träffat batman..
Sara: Va? Nu fattar jag inte, vadå jokern och Batman?
Jag: Inte den riktiga Jokern, han var bara utklädd till honom!

Vadå dålig verklighetsuppfattning? :P

Nu är jag iallafall hemma hos sara under min tre timmars långa rast innan balklänningen. Ska börja sy i det riktiga tyget idag, innan har jag sytt min klänning i ett bommulstyg för att se så att den passar och sitter bra.

Efter skolan har vi volleybollsturnering med skolan, är nog första gången jag ställer upp i något sådant. Ställer upp vet jag inte ens om jag kan kalla det för jag är så bollrädd så jag är ganska tveksam till det här, men det blir nog kul.

Saknar Björn också, var första natten på tre månader som vi inte sov ihop inatt, kändes konstigt. Men jag tror att det är väldigt viktigt att få känna att man saknar varandra ibland i ett förhållande. Är så lätt att man går in i varandra annars och tröttnar eller att man bara träffas "för att", och inte hinner längta efter att få träffas. Men NU längtar jag! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Hahahahahahaha :P

2009-01-27 @ 18:05:54
URL: http://saravidman.blogg.se/
Postat av: frida

åååååååååååå vad jag saknar dig! vill oxå ha skit snacks-kväll!!!!

2009-01-28 @ 09:20:10
URL: http://fridavernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0