Vad händer?

Mår konstigt och tårarna rinner helt utan anledning, skulle kunna skratta åt mig själv för jag vet inte vad det är som händer med mig. Åh! Blir så trött på det här. Har ingenting att vara ledsen för men ändå känner jag mig så jävla nere och deppig.
Vaknade halv 1 nu idag (sovit bort skoldagen) och drömt en massa hemskt som bara gör mig mer ledsen. Blir rädd för mig själv när det blir så här.

Ikväll ska jag köra Linda, Sara, Evv & Amanda till trollhättan så ska vi på lipz och se fronda (Lindas val av musik, såklart)
Hoppas det livar upp mitt humör lite att komma ut och ha kul, även fast jag inte ska dricka. Jaja, ska ge mig att klaga när jag inte har något att klaga på. Det blir nog bra det här..

Älskar min Björn sommardröm. Du är bäst.

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: jahaa men u får göra drinken utan mrsmallows :P

Åh tack det där gjorde mig glad! Å det värmde mig mycket :)

2009-01-29 @ 15:31:57
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: ja absolut =) hoppas du får de tervligt ikväll och att du blir lite gladare!

2009-01-29 @ 16:41:41
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: frida

Just nu är jag likadan, börjar grina hur lätt som helst. Dock vet jag ju varför men :( Överdriver säkert men så är det ibland.. Jag kommer iaf hem andra helgen i feb, då det är revy. Men läse att du kanske ska bort då? :C PUSSSS <3

2009-01-29 @ 21:57:26
URL: http://fridavernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0