Ojoj..

Nu var det längesen jag skrev, är inte så bra på det här med bloggande, men det kan vara kul ibland när man har mycket i huvudet. Just nu är det vääldigt mycket som händer. Nyss kommit hem från italien (en väldigt lärorik, men rätt omskakande resa, på alla plan), nu är det rester i skolan som gäller, sedan bal om två veckor, dagen efter ska jag till strömstad och skriva på lägenhetskontrakt, Daagen efter det åker vi till frankrike på studieresa med klassen en veckan. Sedan är det STUDENTEN! ... Och två dagar senare börjar jag jobba och flyttar till strömstad..

.. Och där tar mina planer slut för tillfället.. Men det känns som att de räcker och blir över.
Känns som det är liiite för mycket med allt just nu och har inte tid stoppa upp och att tänka riktigt.

Kommentarer
Postat av: sara

Så gött, snart flyttar vi Banana!!! :D

2009-05-16 @ 21:53:36
URL: http://saravidman.blogg.se/
Postat av: sara

kommer bli såååå gott med studenten :D :D

2009-05-16 @ 23:55:06
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0